joi, 27 noiembrie 2014

In ultima perioada, am observat din ce in ce mai multe dovezi favorabile industriei online in ceea ce priveste dezvoltarea coerenta a unui brand. Exista tot mai multe tendinte de a intra intr-o zona cu un public foarte activ, mai ales in cazul in care brandul este angrenat intr-o industrie la randul ei activa.



Cea mai recenta si cea mai buna dovada a unui branding online strategic, inteligent si eficient este insasi campania lui Klaus Iohannis, care a avut rezultate surprinzatoare si chiar apreciabile la nivel international, ajungand primul politician european cu un milion de like-uri pe pagina de Facebook. O demonstratie de forta a unei persoane publice prin intermediul unui mediu plin de forta si plin de oportunitati, in care un mesaj inteligent si un context bine exploatat pot aduce adevarate succese.


Chiar aici voiam sa ajungem. Brandingul online are un foarte mare avantaj: feedback-ul constant al publicului tinta. Trecand peste simple site-uri si campanii de bannere, instrumente precum Facebook, Youtube, Twitter, Google Plus sau LinkedIn permit interactiuni imediate si suficiente incat sa tragi concluzii cu privire la atractivitatea spuselor brandului, relevanta mesajelor, eficienta campaniilor si asa mai departe. O postare pe Facebook iti permite sa observi numarul de oameni la care ajung mesajele, interactiunile in urma ei, distribuirile, varstele oamenilor atinsi de postare si asa mai departe, informatii pretioase cu privire la publicul tau, la potentialul public si la relevanta postarii. Daca vorbim despre comentarii si parerile consumatorilor, deja ne dam seama ca putem interactiona direct si putem afla insight-uri extrem de importante.


Mai mult decat atat, poate cel mai important lucru este puterea de viralizare a informatiei. Un mesaj interesant, relevant, captivant sau doar folosirea unui context favorabil poate aduce rezultate neasteptat de bune, precum o crestere remarcabila de notorietate si de favorabilitate, exact ca in cazul mai sus mentionat. Totodata, multitudinea de instrumente care se pot folosi, precum cele enumerate anterior sau altele precum site-uri pentru campanii, aplicatii, campanii de bannere sau SMS marketing reprezinta solutii pentru aproape orice brand din diversitatea de industrii si domenii.

Asadar, fiti ONLINE! Fiti DIGITALI! Orice brand ar trebui angrenat in online, pentru ca este o zona in plina dezvoltare, iar publicul, pe zi ce trece, devine din ce in ce mai prezent si activ in aceasta zona plina de oportunitati, strategie si creativitate.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu