Stim deja ca
logo-ul este mai mult decat un simbol. Acesta face parte din arhitectura de
brand si reprezinta un element esential in construirea identitatii de brand. De ce ai nevoie de logo ai aflat deja de aici, iar in continuare vei
vedea ce impact pot avea aceste simboluri si cum influenteaza personalitatea
de brand.
Iata 10
logo-uri creative, care demonstreaza ca un logo nu este doar o reprezentare
grafica, ci poate avea mai multe semnificatii, devenind puternic, memorabil
si contribuind major la consolidarea brandului:
1. Amazon
Sageata portocalie
care porneste de la “a” si se opreste la “z” evidentiaza faptul ca brandul
ofera o gama foarte larga de produse, iar forma sagetii ilustreaza un zambet de
satisfactie al consumatorilor.
2. Black Cat
Se poate citi pe verticala „Black cat”, insa pe orizontala distingem ochii unei pisici cu ajutorul literei „c” din cele doua cuvinte.
Se poate citi pe verticala „Black cat”, insa pe orizontala distingem ochii unei pisici cu ajutorul literei „c” din cele doua cuvinte.
3. F1
Formula 1 sau F1, cum mai este cunoscuta. Simbolul rosu nu este „1”, asa cum am fi tentati sa credem la o prima vedere, ci semnifica viteza. La o privire mai atenta, „1” apare in spatiul dintre cele doua elemente.
4. FedEx
Sageata
ascunsa dintre “e” si “x” intareste acuratetea serviciilor de livrare si viteza acestora,
dar si orientarea catre viitor si performanta.
5. Gillette
La o
privire atenta putem observa ca literele “g” si “i” au fost “taiate” cu
precizia unei lame de ras, facand referire la fermele si taioasele lame
Gillette.
Un logo care cuprinde patru simboluri: in primul rand elefantul, care inglobeaza, la randul lui, alte 3 simboluri (de la stanga la dreapta) – Cologne Cathedral (un simbol al orasului), un rinocer, dar si o girafa.
7. Le Tour
de France
Cercul
galben prezent in logo seamana cu rotile unei biciclete, iar litera “r” a
cuvantului “tour” a fost creata, foarte ingenios, pentru a reprezenta un
ciclist.
8.
Pinterest
O retea de
socializare gandita pentru ca oamenii sa impartaseasca unii cu ceilalti fotografiile
care le plac. “P”-ul din denumire arata
ca un bold folosit pentru a prinde o fotografie de planseta, iar “pin” nu
lipseste din nume, ceea ce intareste scopul retelei.
9. Sony
Vaio
Literele
“VA” au fost concepute in asa fel incat acestea sa simbolizeze semnalul
analogic, iar “IO” arata precum cifrele “1” si “0”, reprezentand semnalul
digital.
10. Strength
Un logo care utilizeaza spatiul negativ si face apel la iluzie. In ambele
parti ale cotorului de mar se pot observa doua chipuri vazute din profil.
Logo-ul tau este la fel de puternic si de competitiv? Contacteaza-ne pentru a contura impreuna un simbol memorabil, in acord cu personalitatea brandului tau.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu