joi, 23 octombrie 2014

Stim deja ca logo-ul este mai mult decat un simbol. Acesta face parte din arhitectura de brand si reprezinta un element esential in construirea identitatii de brand. De ce ai nevoie de logo ai aflat deja de aici, iar in continuare vei vedea ce impact pot avea aceste simboluri si cum influenteaza personalitatea de brand.




Iata 10 logo-uri creative, care demonstreaza ca un logo nu este doar o reprezentare grafica, ci poate avea mai multe semnificatii, devenind puternic, memorabil si contribuind major la consolidarea brandului:

1. Amazon

Sageata portocalie care porneste de la “a” si se opreste la “z” evidentiaza faptul ca brandul ofera o gama foarte larga de produse, iar forma sagetii ilustreaza un zambet de satisfactie al consumatorilor.


2. Black Cat

 Se poate citi pe verticala „Black cat”, insa pe orizontala distingem ochii unei pisici cu ajutorul literei „c” din cele doua cuvinte.


 3. F1


 Formula 1 sau F1, cum mai este cunoscuta. Simbolul rosu nu este „1”, asa cum am fi tentati sa credem la o prima vedere, ci semnifica viteza. La o privire mai atenta, „1” apare in spatiul dintre cele doua elemente.



4. FedEx

Sageata ascunsa dintre “e” si “x” intareste acuratetea serviciilor de livrare si viteza acestora, dar si orientarea catre viitor si performanta.





5. Gillette

La o privire atenta putem observa ca literele “g” si “i” au fost “taiate” cu precizia unei lame de ras, facand referire la fermele si taioasele lame Gillette.




6. Kölner Zoo 


Un logo care cuprinde patru simboluri: in primul rand elefantul, care inglobeaza, la randul lui, alte 3 simboluri (de la stanga la dreapta) – Cologne Cathedral (un simbol al orasului), un rinocer, dar si o girafa.



7. Le Tour de France

Cercul galben prezent in logo seamana cu rotile unei biciclete, iar litera “r” a cuvantului “tour” a fost creata, foarte ingenios, pentru a reprezenta un ciclist.
 

8. Pinterest

O retea de socializare gandita pentru ca oamenii sa impartaseasca unii cu ceilalti fotografiile care le plac. “P”-ul din denumire arata ca un bold folosit pentru a prinde o fotografie de planseta, iar “pin” nu lipseste din nume, ceea ce intareste scopul retelei.



9. Sony Vaio

Literele “VA” au fost concepute in asa fel incat acestea sa simbolizeze semnalul analogic, iar “IO” arata precum cifrele “1” si “0”, reprezentand semnalul digital.



10. Strength

Un logo care utilizeaza spatiul negativ si face apel la iluzie. In ambele parti ale cotorului de mar se pot observa doua chipuri vazute din profil.



Logo-ul tau este la fel de puternic si de competitiv? Contacteaza-ne pentru a contura impreuna un simbol memorabil, in acord cu personalitatea brandului tau.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu