Pe
Facebook, partea vizuala este foarte importanta: contureaza si consolideaza
imaginea brandurilor, descrie atitudinea si personalitatea acestora, captand atentia
si interesul consumatorilor.
Pozele de
coperta sunt o oportunitate buna de care brandurile profita, pentru a-si expune
cele mai sugestive mesaje si simboluri vizuale, in acord cu trasaturile si specificul
de brand.
Iata cateva
dintre cele mai creative fotografii de coperta ale brandurilor si cum se integreaza
acestea pe pagina de Facebook:
1.
Amsterdam Printing – colorata, vesela, in concordanta cu serviciile oferite
(printare) si in perfecta sincronizare cu fotografia de profil – o practica
intalnita in randul brandurilor importante, care pun accent pe design.
2. Bacon
Hot Sauce – o reeditare a logo-ului, foarte sugestiva, atrage atentia si starneste pofta consumatorilor.
3.
Carlsberg – fotografie de coperta eleganta, in ton cu personalitatea de brand,
simpla, dar nu simplista, in armonie totala cu poza de profil, care provoaca
dorinta de consum.
4. Dreaming
Cow Creamery – foarte simpatica, face apel la emotie, pentru a-i determina pe
consumatori sa aiba o atitudine pozitiva fata de brand.
5. Fanta – fresh si efervescenta, in acord cu atitudinea brandului si cu fotografia de profil, care ilustreaza produsul.
6. Flipkart – utilizand contextul (iarna), brandul apeleaza la umor, pentru apropierea consumatorilor.
7. Ford –
imagine de impact, cu accent pe eleganta si viteza – lucruri care
caracterizeaza brandul. De asemenea, sincronizare intre fotografia de coperta si
cea de profil, pentru un aspect curat si profesionist.
8. GoodPop –
prezinta cele mai atractive produse ale brandului (inghetate), care stimuleaza
pofta si dorinta de a consuma inghetata.
9. Guinness
– fotografie de coperta eleganta, care se imbina armonios cu cea de profil si
ilustreaza perfect personalitatea de brand.
10. Kingfisher
– foarte expresiva si colorata, puternica din punct de vedere vizual si in
acord cu poza de profil.
11.
Mountain Dew – cu accent pe un simbol al sporturilor extreme, caracteristic brandului,
se integreaza foarte bine in peisajul conturat de brand.
12. Nike – simpla, de un efect vizual puternic, exprima personalitatea de
brand si evidentiaza o imagine curata si profesionista.
13. Pizza
Hut – extrem de sugestiva, creeaza pofta
si stimuleaza apetitul, iar legatura cu poza de profil este una amuzanta si de
impact.
14. Sony –
foarte vie si expresiva, in ton cu atitudinea brandului.
15. Waggin’
Train Dog Treats – cu un caine frumos in rolul principal, emotioneaza si
determina atitudini pozitive fata de brand, conturand, totodata, si o imagine
coerenta.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu