miercuri, 23 iulie 2014

Pe Facebook, partea vizuala este foarte importanta: contureaza si consolideaza imaginea brandurilor, descrie atitudinea si personalitatea acestora, captand atentia si interesul consumatorilor.
Pozele de coperta sunt o oportunitate buna de care brandurile profita, pentru a-si expune cele mai sugestive mesaje si simboluri vizuale, in acord cu trasaturile si specificul de brand.



Iata cateva dintre cele mai creative fotografii de coperta ale brandurilor si cum se integreaza acestea pe pagina de Facebook:

1. Amsterdam Printing – colorata, vesela, in concordanta cu serviciile oferite (printare) si in perfecta sincronizare cu fotografia de profil – o practica intalnita in randul brandurilor importante, care pun accent pe design.



2. Bacon Hot Sauce – o reeditare a logo-ului, foarte sugestiva, atrage atentia si starneste pofta consumatorilor.



3. Carlsberg – fotografie de coperta eleganta, in ton cu personalitatea de brand, simpla, dar nu simplista, in armonie totala cu poza de profil, care provoaca dorinta de consum.



4. Dreaming Cow Creamery – foarte simpatica, face apel la emotie, pentru a-i determina pe consumatori sa aiba o atitudine pozitiva fata de brand.









5. Fanta – fresh si efervescenta, in acord cu atitudinea brandului si cu fotografia de profil, care ilustreaza produsul.



6. Flipkart – utilizand contextul (iarna), brandul apeleaza la umor, pentru apropierea consumatorilor.



7. Ford – imagine de impact, cu accent pe eleganta si viteza – lucruri care caracterizeaza brandul. De asemenea, sincronizare intre fotografia de coperta si cea de profil, pentru un aspect curat si profesionist.



8. GoodPop – prezinta cele mai atractive produse ale brandului (inghetate), care stimuleaza pofta si dorinta de a consuma inghetata.



9. Guinness – fotografie de coperta eleganta, care se imbina armonios cu cea de profil si ilustreaza perfect personalitatea de brand.



10. Kingfisher – foarte expresiva si colorata, puternica din punct de vedere vizual si in acord cu poza de profil.



11. Mountain Dew – cu accent pe un simbol al sporturilor extreme, caracteristic brandului, se integreaza foarte bine in peisajul conturat de brand.



12. Nike – simpla, de un efect vizual puternic, exprima personalitatea de brand si evidentiaza o imagine curata si profesionista.



13. Pizza Hut – extrem de sugestiva,  creeaza pofta si stimuleaza apetitul, iar legatura cu poza de profil este una amuzanta si de impact.



14. Sony – foarte vie si expresiva, in ton cu atitudinea brandului.




15. Waggin’ Train Dog Treats – cu un caine frumos in rolul principal, emotioneaza si determina atitudini pozitive fata de brand, conturand, totodata, si o imagine coerenta.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu