miercuri, 18 iunie 2014

Din experiente proprii am descoperit ca multe companii nu inteleg importanta acestei retea de socializare, asa ca ne-am gandit sa va oferim cateva motive cu ajutorul carora sa constientizati cat de importanta este prezenta in aceasta zona.


1. Facebook este in plina dezvoltare. Un canal cu o asemenea ascensiune si cu peste 1 miliard de utilizatori in intreaga lume are, cu siguranta, un potential imens in promovarea unui brand sau produs, avand in vedere ca notorietatea acestei retea de socializare creste pe zi ce trece din simplul motiv ca si generatiile se dezvolta in acelasi ritm. Astfel, in scurt timp, foate multa lume va folosi Facebook-ul iar prezenta brandurilor aici va deveni aproape o necesitate.


2. Publicul este usor de recunoscut. Oamenii au sute de prieteni, urmaresc intotdeauna zonele de interes,  apreciaza mii de lucruri, se regasesc in zeci de grupuri si folosesc sute de aplicatii. Toate aceste elemente sunt extrem de importante deoarece delimiteaza destul de clar ceea ce face o persoana pe Facebook, ce o intereseaza, ce citeste, ce vrea sa afle, asadar o persoana poate fi incadrata intr-un public tinta si astfel, este usor pentru brand sa se intersecteze cu aceasta.

3. Are potentialul de a se ”parteneria” cu alte posibile instrumente online. Pe Facebook se pot raspandi si filmulete (de pe YouTube), stiri si informatii (de pe diferite site-uri), articole (de pe bloguri) si asa mai departe. Este un avantaj pe care alte canale nu il integreaza la fel de usor, pentru ca acelea au nevoie de mai multi pasi in asa fel incat sa-si ghideze consumatorul acolo unde doresc.



4. Este foarte puternic vizual. Aproape orice lucru realizat pe Facebook beneficiaza de posibilitatea de a fi cosmetizat si extrem de bine conturat vizual, astfel devenind mult mai atractiv. Totodata, aceasta atractivitate ii scade gradul comercial si il face mai placut si mai interesant pentru consumator.

5. Este interactiv. Din nou, fata de alte canale, ofera consumatorului posibilitatea de a isi transmite feedback-ul, parerile, ideile, de a se implica activ in actiunile brandului, iar acest lucru este un avantaj imens. Ocazia de a intra in lumea brandului, in povestile create, de a se implica, de a spune si a raspunde reprezinta, de fapt, modul de a-l tine pe acesta activ si aproape de brand.


6. Este, in mare masura, gratuit. Prezenta unui brand pe Facebook poate fi realizata, intr-un mod inteligent, consistent, coerent si eficient, fara a cheltui bani. Evident, exista posibilitatea promovarii platite sau realizarii unor aplicatii, dar toate aceste lucruri depind de obiectivele initial stabilite. Important este ca avem in fata o retea de socializare extrem de bine populata, usor de gestionat, din ce in ce mai activa si de care ne putem folosi gratis.



Daca doriti sa va valorificati potentialul brandului pe Facebook si sa folositi inteligent un instrument de comunicare in plina dezvoltare, ne puteti contacta aici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu