Din experiente proprii am descoperit ca multe companii nu
inteleg importanta acestei retea de socializare, asa ca ne-am gandit sa va
oferim cateva motive cu ajutorul carora sa constientizati cat de importanta
este prezenta in aceasta zona.
1. Facebook este in plina dezvoltare. Un canal cu o
asemenea ascensiune si cu peste 1 miliard de utilizatori in intreaga lume are, cu siguranta, un potential imens in promovarea unui brand sau
produs, avand in vedere ca notorietatea acestei retea de socializare creste pe
zi ce trece din simplul motiv ca si generatiile se dezvolta in acelasi ritm.
Astfel, in scurt timp, foate multa lume va folosi Facebook-ul iar prezenta
brandurilor aici va deveni aproape o necesitate.
2. Publicul este usor de recunoscut. Oamenii au sute de
prieteni, urmaresc intotdeauna zonele de interes, apreciaza mii de lucruri, se regasesc in zeci
de grupuri si folosesc sute de aplicatii. Toate aceste elemente sunt extrem de
importante deoarece delimiteaza destul de clar ceea ce face o persoana pe
Facebook, ce o intereseaza, ce citeste, ce vrea sa afle, asadar o persoana
poate fi incadrata intr-un public tinta si astfel, este usor pentru brand sa se
intersecteze cu aceasta.
3. Are potentialul de a se ”parteneria” cu alte posibile instrumente
online. Pe Facebook se pot raspandi si filmulete (de pe YouTube), stiri si
informatii (de pe diferite site-uri), articole (de pe bloguri) si asa mai departe.
Este un avantaj pe care alte canale nu il integreaza la fel de usor, pentru ca
acelea au nevoie de mai multi pasi in asa fel incat sa-si ghideze consumatorul
acolo unde doresc.
4. Este foarte puternic vizual. Aproape orice lucru realizat
pe Facebook beneficiaza de posibilitatea de a fi cosmetizat si extrem de bine
conturat vizual, astfel devenind mult mai atractiv. Totodata, aceasta
atractivitate ii scade gradul comercial si il face mai placut si mai interesant
pentru consumator.
5. Este interactiv. Din nou, fata de alte canale, ofera consumatorului posibilitatea de a isi transmite feedback-ul, parerile, ideile,
de a se implica activ in actiunile brandului, iar acest lucru este un avantaj
imens. Ocazia de a intra in lumea brandului, in povestile create, de a se
implica, de a spune si a raspunde reprezinta, de fapt, modul de a-l tine pe
acesta activ si aproape de brand.
6. Este, in mare masura, gratuit. Prezenta unui brand pe
Facebook poate fi realizata, intr-un mod inteligent, consistent, coerent si
eficient, fara a cheltui bani. Evident, exista posibilitatea promovarii platite
sau realizarii unor aplicatii, dar toate aceste lucruri depind de obiectivele
initial stabilite. Important este ca avem in fata o retea de socializare extrem
de bine populata, usor de gestionat, din ce in ce mai activa si de care ne
putem folosi gratis.
Daca doriti sa va valorificati potentialul brandului pe
Facebook si sa folositi inteligent un instrument de comunicare in plina
dezvoltare, ne puteti contacta aici.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu