joi, 15 mai 2014

O strategie de branding, o campanie sau orice alta activitate legata de branding ar trebui sa fie precedata de intelegerea business-ului brandului sau in care este implicat acesta. Ne referim aici atat la intelegerea business-ului in ansamblu, al categoriei, insa, in mod special, la intelegerea business-ului brandului respectiv.


Indiferent de obiectivul campaniei sau de strategia realizata, intelegerea business-ului este vitala pentru buna functionare a oricarei activitati de branding. Acest lucru se intampla deoarece, oricat de atractiva sau inovatoare ar fi o anume activitate de branding, aceasta trebuie sa se alinieze strategiei si obiectivelor de business, in asa fel incat toate aceste elemente sa formeze un intreg coerent, functional si eficient.



Intotdeauna, activitatile si elementele de branding trebuie sa apara in continuarea ideii de business (in cazul in care ideea de business este, evident, coerenta si eficienta). O lipsa de continuitate in cazul acestor doua paliere sau o lipsa de coeziune ar insemna o imagine cu adevarat neclara si acest lucru s-ar reflecta in rezultatele brandului pe termen lung (notorietate, preferinta, financiar). Avand in vedere ca un brand este construit pe relatii stranse intre toate elementele acestuia, o incoerenta atat de mare intre ideea de business si obiectivele care stabilesc drumul brandului si rolul acestuia ar putea insemna un esec.

Asadar, foarte important este sa tinem intotdeauna cont de ceea ce urmareste un brand de la bun inceput, ce inseamna contextul in care se afla, ce inseamna categoria si industria, ce obiective de business are brandul respectiv si in ce masura putem combina ideile, conceptele, strategiile de branding cu business-ul per ansamblu.



Crezi ca business-ul tau are potential si iti doresti sa dezvolti un brand puternic, coerent si durabil pe baza acestuia? Ne poti contacta aici!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu