joi, 29 mai 2014

In branding, logo-ul este un element foarte important al constructiei identitatii de brand, insa intregul proces nu se rezuma doar la acesta. Identitatea de brand inseamna, pe langa logo, un nume bine ales, cu rezonanta si semnificatii puternice pentru categorie si consumatori, slogan, dar si pozitionare, care trebuie precedate de o strategie de brand bine inchegata.




Logo-ul nu reprezinta doar un simbol atractiv, ci trebuie sa fie capabil sa transmita mesajul brandului si sa fie in armonie cu intreaga constructie de brand. Daca toate elementele enumerate mai sus nu se leaga, intr-un mod coerent, brandul si imaginea de brand vor avea de suferit. Un logo bine creat ajuta companiile sa se diferentieze, sa se remarce in lumea aglomerata a brandurilor si sa ramana intiparite in mintea consumatorului.


Dupa un research in profunzime despre client, public tinta, competitori, categorie, urmeaza etapa strategiei si a crearii propriu-zise a logo-ului, prin schite, conceptualizare, alegerea fontului si a culorilor potrivite, in concordanta cu personalitatea brandului, testarea si primirea feedback-ului din partea clientului.


Un logo trebuie sa produca o reactie in mintea consumatorilor, sa fie memorabil, relevant, sa aiba impact, iar toate elementele componente sa formeze un tot unitar, care sa sustina brandul. 


Asadar, daca nu ai inca un logo sau este prea complex, extrem de incarcat sau daca ti-ai schimbat domeniul de activitate, ne poti contacta pentru a construi impreuna un simbol puternic, pentru intarirea imaginii brandului tau.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu